دانلود ها فراتر از یک رویا

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت دانلود ها فراتر از یک رویا


دانلود Offroad Outlaws v3.0.5 – بازی مسابقات آف رود برای اندروید
دانلود بازی Eight (8) Ball Pool v – اندروید
دانلود Microsoft Launcher 5.6.0.52880 لانچر مایکروسافت – اندروید
دانلود Bullet Force 1.62 – بازی اکشن قدرت گلوله برای اندروید

Offroad Outlaws v3.5.0 + Mod – بازی ماشین سواری و آفرود “قانون گریزان جاده” اندروید

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه

تست شده با اجرای آفلاین


Offroad Outlaws – قانون گریزان جاده یک بازی ماشین سواری سرگرم کننده و پرطرفدار از استودیوی بازیسازی Battle Creek Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. با نصب Offroad Outlaws برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی مسابقه ای جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا را تجربه کنید که در آن قادرید ماشین تان را از میان انواع و اقسام ماشین ها در چهار دسته بندی مختلف انتخاب کرده و سپس در مسابقات اتومبیل رانی آن هم در چهار محیط مختلف از جمله جاده های سنگلاخی و یا صاف شرکت کنید! گزینه های زیادی برای سفارشی سازی ماشین تان و همچنین انتخاب قسمت های مختلف آن وجود دارد ؛ ماشین تان را طوری بسازید که با سبک رانندگی تان همخوانی داشته باشد! شما قادرید ماشین خود را هر طور که مایلید بسازید و بخش های مختلف آن از جمله بدنه و سپرهای جلو و عقب را به دلخواه انتخاب کنید ؛ همچنین می توانید استقامت یا مثلا سیستم تعلیق آن را نیز تغییر دهید! برای کنترل ماشین هم می توانید از فرمان مجازی و دکمه های گاز و ترمز و هم از متمایل کردن گوشی یا تبلت تان به طرفین استفاده کنید!

بازی Offroad Outlaws تا به امروز حدود یک میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویرو و یدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک از سرورهای پرسرعت دانلود ها با یک کلیک دانلودش بکنید.


تغییرات نسخه ی V3.5.0 :


* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی


حجم فایل

99مگابایت

99مگابایت

رمز فایل

www.downloadha.com

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی_اصلی

دانلود فایل نصبی_مود شده

عالی خیلی خوب

توسط : امیر در تاریخ»۱۶ دی ۹۹ ، ۱۹:۰۲

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
حمایت میکنیم