دانلود ها فراتر از یک رویا

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت دانلود ها فراتر از یک رویا


دانلود Offroad Outlaws v3.0.5 – بازی مسابقات آف رود برای اندروید
دانلود بازی Eight (8) Ball Pool v – اندروید
دانلود Microsoft Launcher 5.6.0.52880 لانچر مایکروسافت – اندروید
دانلود Bullet Force 1.62 – بازی اکشن قدرت گلوله برای اندروید

King of Defense_The Last Defender v1.15 + Mod – بازی استراتژی و برج دفاعی جالب اندروید

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه

تست شده با اجرای آفلاین


King of Defense_The Last Defender بازی جدید، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای استراتژیک – برج دفاعی از استودیوی بازیسازی GCenter برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و برای اولین بار در ایران به همراه مود حضورتان معرفی گردیده است! دنیای زیبا توسط نیروهای تاریکی تهدید می شود! آنها در همه جای پادشاهی مانند جنگل های زیبا، بیابان های سوزان و زمین های سرد و برفی حضور دارند! پادشاهی شما مورد تهاجم قرار می گیرد و اکنون پادشاهی تان نیز مورد حمله قرار گرفته است! از استراتژی خود برای دفاع از پادشاهی استفاده کنید و با از بین بردن دشمنان صدها مرحله چالش اور را برای نابودی نیروی تاریکی پشت سر بگذارید! با ترکیب قهرمانان مقابل هیولای تاریکی بایستید و با استفاده از استراتژی های خاص انها را سرنگون کنید! طیف گسترده ای از برجک ها و نیروهای قوی در اختیارتان قرار دارد که با کمک آن ها می توانید براحتی به هدف تان برسید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای برج دفاعی باشید بدون شک King of Defense_The Last Defender با طراحی و ساخت عالی نسبت به حجم ناچیز نظرتان را جلب میکند!


 


بازی King of Defense_The Last Defender تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده که جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت دانلودها دریافت کنید.


تغییرات نسخه ی V1.15 :


* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

حجم فایل


79مگابایت


96 مگابایت


53مگابایت


رمز فایل


www.downloadha.com


لینک دانلود


دانلود فایل نصبی_اصلی


دانلود فایل نصبی_مود شده


دانلود دیتا


بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
حمایت میکنیم